עיצוב לוגו

עיצוב לוגו לחברת קליל
ניופארם לוגו
הכנת לוגו לבירה גולדסטאר
לוגו לחברת כרמית
יצירת לוגו לחנות הפינינג
לוגו חברת משקאות
לוגו לחנות צעצועים
סטודיו טוב ללוגו
6
חברה לעיצוב לוגו
בזק זהב לוגו
לוגו לחברת השקעות
יצירת לוגו
לוגו לחברת השקעות
דלק מוטורוס לוגו
חברה למיתוג לוגו
לוגו פרטנר
עיצוב לוגו לחברה
מיתוג לוגואים
לוגו לאלימך
לוגו לחברת כבלים
לוגו אקווה נובה
לוגו לבירה
לוגו מולטיבנק
סטודיו מומלץ להכנת לוגו
לוגו לעסק
סטודיו לייצור לוגו
עיצוב לוגו לחברת טטרה פארם
לוגו שינוי - מפלגת המרכז
Print
יצירת לוגו לרשות הדואר
לוגו לעורך דין
הכנת לוגו לחברות גדולות
לוגו לחברת בירות
לוגו לחוות היענים
לוגו IDI
לוגו לחברת מחאלישר
רונלייט לוגו
עיצוב לוגו לנעמי שנקר
עיצוב לוגו ליבולי הכפר
לוגו ירקט
הכנת לוגו לעסקים
יצירת לוגו לחנות ספורט
מיתוג לוגאים
carpentoy לוגו
מיתוג לוגו לגנדיר
רשת בתי הקפה אריאס - לוגו
טמפרי לוגו למשקה
הכנת לוגו מקצועית
עיצוב LOGO
לוגו למסעדה
יצירת לוגואים ליד מרדכי
יצירת LOGO לחברת פרו
סטודיו ללוגו
לוגו למוזיאון
חברה ליצירת לוגואים
מיתוג דרוקר גולדמן
תותים מיתוג לוגו
לוגו למפעל
יצירת לוגו רקע
לוגו לחברת הייטק
sinay-9
מיתוג לוגאים
חברה לעיצוב לוגואים
הכנת לוגו לחברה
מיתוג לוגו
שרון לוי - לוגו
עיצוב ומיתוג לוגו
לוגו לחברת הייטק
עיצוב לוגו לחברת משקאות פפסי
לוגו למשרד עורכי דין
מומחה גרפי ללוגו
עיצוב לוגו
73
נקטר מיצים לוגו
יוצר לוגו

עיצוב לוגו, לוגו, סמל, עיצוב סמל

כל מי שאוהב ספורט, בפרט כדורגל או כדורסל יודע, שבמהלך השנים הסמלים של הקבוצות יכול להשתנות, אך המשמעות תמיד תישאר דומה. הרוח שעומדת מאחורי לוגו של קבוצה, תמיד תישאר גם אם ישנו ויחדשו אותו מעת לעת.

זה נכון לא רק לגבי קבוצות ספורט אלא גם לגבי חברות. במהלך השנים חברות רבות בוחרות לערוך עיצוב לוגו מחדש, מתוך כוונה לחדש ולרענן את פניהן. לרוב, החידוש והריענון לא באים להחליף או לשנות את רוח החברה, להיפך, הם באים להדגיש אותה, ויצירת סמל חדש בסך הכל מוכיחה זאת.

כל חברה, לא משנה אם מדובר בחברת מזון, בריאות, תחבורה או בכל תחום אחר, יש לה מטרה, מעבר למאפיינים הרגילים, להציג שירותיות ברמה גבוהה, מקצועיות, אמינות וכדומה, גם להציג ללקוחות הקבועים שלה ואלה הפוטנציאליים, פנים חדשות ורעננות. כלומר, מדובר בחברה שאיננה קופאת על השמרים, אלא כל הזמן מתחדשת, כל הזמן משתנה בהתאם לרוח התקופה, והיא לא נשארת מאחור. אחרת הם יקומו ויעזבו אותה. לכן הרעיון של עיצוב לוגו.

עיצוב לוגו הוא דבר לא חדש. אנחנו יכולים לראות חברות בתחומים שונים, כולל קבוצות ספורט, אשר במהלך השנים שינו את הלוגו שלהם בצורות שונות. לעיתים היה מדובר בשינוי כללי ולעיתים בשינוי נקודתי שהבליט מאפיין, אחד או יותר, אשר השתנה. כך הן מציגות פנים חדשות, תוך שימור העבר שלהן.

מתי וכיצד חברות בוחרות בתהליך של עיצוב לוגו

הנה כמה דוגמאות מתי חברות בוחרות בתהליך של עיצוב לוגו, עיצוב סמל מחדש וכיצד הן מבצעות זאת:

דוגמא קלאסית, כאשר חולף זמן מה והחברה רוצה למתג את עצמה מחדש. אז היא תבחר בתהליך של עיצוב סמל ראשי, שמתאים לרוח התקופה, סמל שיכול להשתלב עם המסר שהחברה רוצה להעביר. בדרך כלל הוא ייוצר באותם צבעים של לוגו ישן וכן לרוב, על בסיס אלמנט מסוים שקשור אליו.

דוגמא אחרת מוכרת, כשהחברה נכנסת לתחום חדש, בין אם זה שהיא הופכת לחברה בינלאומית, בין אם זה כשהיא מכניסה אלמנטים חדשים לתהליך הייצור והשיווק (מוצרים חדשים), בין אם זה שהיא מבקשת להיכנס לשווקים חדשים.

דוגמא נוספת, כשהחברה עוברת לניהול של גורם חדש ורוצה למחוק זכר לניהול הישן. אז היא תבחר בתהליך של עיצוב לוגו מחודש, בין היתר.

התהליך יתבצע באמצעות מיפוי של מאפייני החברה מצד אחד, ומיפוי מה בדיוק עובד על הקהל, מה בדיוק יכול להתקבל ומה עלול להידחות על ידם.

אם אתם רוצים לבצע תהליך של עיצוב לוגו, עיצוב סמל חדש לחברה שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו, סטודיו של אלדד שאו ואנחנו נשמח להציג בפניכם את תיק העבודות שלנו וכיצד אנחנו מעצבים סמלים מחדשים. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.