מיתוג מוצרי קוסמטיקה

קוסמטיקה, מילה שמעוררת כל כך המון זיכרונות טובים. מילה שמקפלת בתוכה סבונים, קרמים, איפור, מוצרי טיפוח מכל הסוגים ועוד ועוד. קוסמטיקה תמיד רלוונטית, לכל גיל ובכל מצב. מתנה הכוללת מוצר קוסמטי תמיד מתקבלת בברכה, מוצר קוסמטי טוב משדרג כל הופעה ואין מי שלא משתמש במוצר קוסמטי כלשהו. מיתוג נכון של מוצרים קוסמטיים יכול להגדיל מאוד את מכירותיהם.

מיתוג מוצרי קוסמטיקה – איך ולמי?

מוצרי קוסמטיקה נמצאים בשתי סקאלות מקבילות, הן בסקאלת מוצרי היום יום והן בסקאלת המוצרים היוקרתיים, מוצרים שמקבלים כמתנה ובאירועים מיוחדים. דבר אחד בטוח, כולם ובטח כולן שמחים במוצר קוסמטי שמשדרג את ההופעה וההרגשה. הן כשמדובר במוצר קוסמטי הגייני והן כשמדובר במוצר קוסמטי שמשדרג הופעה חשוב לקבל אותו בעטיפה יפה וממותגת. המוצר הקוסמטי מסמל ניקיון ויופי וחלק בלתי נפרד מהגדרתו מתבטא בעטיפתו. מוצר קוסמטי חשוב לעצב בצורה שתעביר מסר של נקיות, של רעננות ובמידה ובמדובר על מוצר קוסמטי יוקרתי חשוב שהעטיפה תעביר גם מסר של יוקרה. 

מיתוג עסקים

מיתוג קוסמטי – במה זה מתבטא

המיתוג מתבטא בכל מה שעוטף את המוצר הקוסמטי המיועד למכירה, הן בקופסת המוצר בה הוא נמצא – עיצוב שכולל הן את מה שנכתב על הקופסה והן את מראה הקופה עצמה, האם זו תהיה קופסה שטוחה, עם קימורים, האם היא תהיה עשויה מפלסטיק, זכוכית או חומר אחר. עיצוב אריזות קוסמטיקה מהווה חלק חשוב מאוד במיתוג המוצר. אריזות שישדרו יוקרה יסווגו ישירות את המוצר הנמכר כמוצר שמיועד לשימוש אקסקלוסיבי וייחודי, אריזות שישדרו קווים נקיים ואיכותיים ישדרו מוצר איכותי ואמין שעושה את העבודה בצורה הטובה ביותר. בנוסף לכך, מרכיב חשוב מאוד במיתוג מוצרים קוסמטיים נוגע לעיצוב הלוגו של המוצר או החנות המוכרת אותו. חשוב מאוד לעצב לוגו שישדר מסר המשתלב עם המסר אותו המוצר מבקש להעביר ולהטמיע את הלוגו בצורה נכונה בכל הפלטפורמות הנוגעות למוצר, הן על השקיות בהן נמכר המוצר, הן על חשבוניות הניתנות ללקוח, הן באתר החברה או החנות והן על קיר החנות עצמה. 

עיצוב אריזות קוסמטיקה

עיצוב אריזות קוסמטיקה הוא חלק חשוב ביותר בכל שוק. איכותו משקפת את התדמית והזהות של המותג, ואת המקוריות והאטרקטיביות של המוצר. תהליך העיצוב יכול להיות מבלבל, עם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת עיצוב מסוים.

בעולם המהיר של היום שבו החדשנות היא פרימיום, עיצוב אריזות קוסמטיקה הפך גם לתחום שבו יעילות היא המפתח. מכיוון שהצרכנים תובעניים מאי פעם, חברות צריכות ליצור עיצובים טובים יותר עם פחות זמן וכסף שהושקעו בהם. חברות רבות מצאו הצלחה על ידי שכירת מעצבים שמסוגלים לקחת על עצמם את כל תהליך העיצוב, תוך מיקור חוץ של חלקים אחרים כמו ייצור או מיתוג.

עיצוב אריזת קוסמטיקה בהתאמה אישית 

עיצוב אריזת קוסמטיקה בהתאמה אישית הוא שוק תחרותי ביותר, ומותגים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות להתבלט.
המפתח לבלוט מול המתחרים הוא יצירת עיצוב ייחודי המשקף את זהות המותג. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי נקיטת גישה זהירה בתכנון וביצוע רעיונות יצירתיים.

מתעסקים במכירת מוצרים קוסמטיים ורצים לעשות עיצוב אריזת קוסמטיקה בהתאמה אישית? מחפשים מיתוג מנצח לעסק שלכם? אנו כאן בשבילכם. סטודיו אלדד שאו יספק לכם את שירותי העיצוב והמיתוג בצורה הטובה והמקצועית ביותר, מוזמנים לפנות אלינו

Call Now Button