עיצוב עמדות מכירה

את המטרה העיקרית של עמדות מכירה אין צורך להציג בפניכם: עמדות אלה אמורות למשוך כמה שיותר תשומת לב, להביא אליהן מספר כמה שיותר גדול של אנשים, וכמובן – גם לבצע מכירות בסופו של יום. כדי להגשים את המטרות החשובות הללו, אי אפשר לסמוך על האטרקטיביות של המוצרים או על המקצועיות של צוות המוכרים, שעה שחשוב לבצע את ההליך של עיצוב עמדות מכירה על פי הספר. אז מהם הקווים המנחים בעת עיצוב עמדת מכירה, ואיזה סטודיו ישמח לסייע לכם בכך?

הדגשים: נראות וסקרנות

עיצוב עמדות מכירה מהווה כיום התמחות או אפילו אומנות של ממש. הקושי כאן נובע מהעובדה שברוב המקומות שכוללים עמדות מכירה יהיו לא מעט עמדות נוספות, המתחרות על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים, ומכאן שהמשימה הראשונה בעת עיצוב עמדת מכירה היא להבליט אותה כמה שניתן. המטרה היא שניתן יהיה להבחין בעמדת המכירה בקלות, גם מרחוק, כשלא רק הגודל משחק כאן תפקיד: האובייקטיביים החזותיים והגוונים נכנסים למשל גם הם לתוך התמונה.

עיצוב עמדות מכירה צריך להתבצע תוך רצון לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר של האנשים, גם אם ניתן להגדיר בעיצוב אלמנטים שיפנו לקבוצות מוגדרות: למשל, אוכלוסייה צעירה. האתגר העיקרי הוא ליצור עמדה שלא רק תבלוט אלא שגם תיצור אצל האנשים סקרנות להגיע אליה, לשוחח עם המוכרים, להתנסות במוצרים וכמובן – לרכוש אותם. שילוט מזמין ותאורה נכונה הם רק חלק מהפרמטרים שצריכים להילקח בחשבון מהבחינה הזו. וכן, זה מאד מועיל שלוגו החברה מתנוסס על גבי העמדה, במיוחד כאשר מדובר בלוגו מרשים וזכיר שנוצר לאחר תהליך מקצועי של עיצוב לוגואים.

כך תיצרו את עמדת המכירה המושלמת

עיצוב עמדות מכירה הוא רק אחד מבין השירותים שסטודיו אלדד שאו מעניק ללקוחותיו מאז הקמתו בשנת 1984. זהו סטודיו הנחשב לשם דבר בישראל בכל הנוגע לעיצוב שווקים תעשיתיים ומסחריים, כאשר הוא מספק את כל הפתרונות הנדרשים: החל מעיצוב עמדות המכירה, דרך עיצוב לוגואים, אריזות או קטלוגים ועד לאסטרטגיות כוללניות יותר של מיתוג או שיווק. הסטודיו סייע במרוצת השנים לאינספור עסקים בישראל, שנהנו ממכירות משופרות פי כמה בעזרתו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

אסטרטגיית מיתוג