עיצוב אריזות קוסמטיקה

כשצרכן רוכש מוצר קוסמטיקה, הוא מתייחס, מן הסתם, למוצר עצמו אך הוא גם מתייחס לאריזה שלו. לא במקרה, מוצרי קוסמטיקה רבים מתבשמים באריזות מיוחדות ומעוצבות, אריזות שמטרתן גם לשווק את המוצר ללקוח וגם להיות נוחות לפתיחה על מנת שהלקוח לא יסתבך בכך.

עיצוב אריזות קוסמטיקה מתבסס, בדרך כלל, על מספר אלמנטים. אלמנט של יופי, כשהרעיון הוא שהעיצוב משלים בצורה כזו או אחרת את המוצר ויוצר מכלול שלם. מאחר ומוצרים קוסמטיים מיועדים לייפות את המראה של הלקוח או הלקוחה, להפוך אותם לצעירים ורעננים יותר אז זה המסר גם של האריזה. הדבר מזכיר בקבוק בשמים אשר בדרך כלל מגיעים מעוצבים בצורה מאוד מרשימה ומוסיפים נפח בעיצוב לתכולת הבקבוק עצמו, קרי לבושם. כך גם במקרה של עיצוב אריזות קוסמטיקה, לא מדובר באריזות קרטון רגילות אלא בעיצוב אריזות מיוחדות, הן במעטפת הרחבה שלהן והן באריזה של המוצר עצמו.

אלמנט נוסף הוא תכולת האריזה, כלומר כמה מתוך החומר אפשר לשים בתוך האריזה. לשם כך תהיה התאמה על פי סוג החומר, אופיו, וסוג האריזה אשר רוצים לייצר, האם תהיה זו אריזה מעוגלת, מרובעת, מלבנית או שפופרת. סוג החומר אשר מבקשים לשים בתוך האריזה, אחראי במידה רבה על התהליך של תכנון אריזות.

תכנון אריזות מתייחס לא רק לצד של העיצוב אלא גם לצד הפרקטי של השימוש באריזה, למשל, כיצד פותחים אותה בצורה נכונה, כיצד מאפשרים לחומר לצאת החוצה בלי שיישפך, כיצד אוטמים את האריזה בצורה הרמטית על מנת שהיא תהיה סגורה היטב וכן הלאה. כל נקודה כזו דורשת תכנון מקדים שכן ברגע שהלקוח מקבל את המוצר, אז הוא מתייחס לא רק לאיכות המוצר אלא גם לתכנון האריזה, האם האריזה לא מתכונת בצורה נכונה, אז במקרה הרע הוא יחדל לרכוש את המוצר כי הוא לא נוח לו, במקרה הרע יותר, הוא יתלונן על כך שהמוצר איננו סגור הרמטית ונהרס, נשפך, או כל דבר אחר שפוגע קשות בחוויית השימוש.

אם גם אתם עוסקים בקוסמטיקה ומחפשים חברה לעיצוב אריזות מיוחדות למוצרים שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו. צוות החברה שלנו מורכב ממעצבים מובילים אשר מתמחים בעיצוב אריזות קוסמטיקה ובתכנון אריזות מיוחדות למוצרים מגוונים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון או דרך האתר ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לעיצוב אריזות ומוצרים על פי הצרכים שלכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

עיצוב אריזות מזון