מיתוג אריזות

הקשר בין עיצוב גרפי ומיתוג ברור גם למי שאינו עוסק באופן מלא בתחומים האלה – למעשה, בעלי עסקים יטענו בדיוק את הטענה הזאת, מהניסיון האישי שלהם. זו הסיבה שמביאה לכך שבעל העסק הממוצע צריך להשקיע מחשבה, מאמצים ולרוב גם כספים ביצירת המעטפת הויזואלית שתזוהה איתו ושתבליט את המוצרים השונים שהוא מספק. מיתוג אריזות הוא פעולה חיונית בהקשר הזה, פעולה שצריכה להתבצע על ידי הטובים ביותר.

סוד המשיכה של האריזות המעוצבות

מטרת העל של מיתוג אריזות היא להביא לכך שבסופו של יום, יווצרו עבור העסק אריזות מעוצבות שהן בגדר חובה. אסור לשכוח שהאריזות נמצאות בשלב האחרון שמפריד בין הלקוח לבין הרכישה המיוחלת של המוצר, מבחינתם של אנשי העסק. כשהמוצר יושב לו על גבי המדף בחנות או ברשת השיווק, המראה החיצוני שלו הוא לא רק זה שימשוך את תשומת הלב הראשונית של הלקוחות – הוא זה שיבליט את המוצר, יציג אותו באור חיובי ואף עשוי להביא לכך שהלקוח יבחר בו ולא במוצר מקביל אחר, שפשוט מעוצב בצורה מרשימה פחות.

עיצוב אריזות הוא אומנות לכל דבר ועניין. אותן אריזות מעוצבות צריכות להיות יפות למראה, ובו בזמן הן צריכות לדבר בגובה העיניים אל הרוכשים הפוטנציאליים, להעלות אצלם תחושות מסוימות או אפילו להעביר מסרים. המטרה כאן היא ליצור אריזה שמצליחה, עם מינימום מלל, ללמד את מי שנתקל בה הרבה מאד על המוצר עצמו: בין אם המסרים שמעוניינים שיעלו הם של טכנולוגיה, של נוחות, של בריאות, של יוקרה או של כל דבר אחר.

אז למי תפנו?

סטודיו אלדד שאו לוקח את הקשר בין עיצוב גרפי ומיתוג מספר צעדים קדימה. זהו סטודיו ותיק ומוכר מאד לעיצוב עבור שווקים תעשייתיים ומסחריים, שמציע מעטפת רחבה של שירותים לחברות וללקוחות – כולל, כמובן, עיצוב אריזות או מיתוג אריזות. המיתוג מתבצע על פי דרישות הלקוחות ומתוך רצון "לתרגם" את החזון שלו לגבי המוצר לכדי החלטות עיצוביות ומיתוגיות קונקרטיות. בין האריזות אשר הסטודיו אחראי להן אפשר למנות את האריזות למוצרי ג'אמפ, תירוש, סאן בנדטו, פרבוגר, יבולי הכפר, ירקט ואחרים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

יצירת לוגו לעסק