אריזות

המארז מהווה למעשה את השלב האחרון בו נתקל הלקוח לפני הרכישה.

קדמו לו פרסום אודות המוצר ברדיו ובטלביזיה, המודעה בעיתון, עלון הפרסום, הבאנר ובסוף בסוף, ממתין המוצר על המדף,

מחכה שיושיטו אליו יד. לכן כה חשובה האריזה התורמת, במידה והיא מעוצבת כראוי, להחלטת הקניה.

2 מוצרים זהים באותו מחיר ועל אותו מדף, אחד מעוצב ברישול ואחד בקפידה, קל לנחש מי יעשה את דרכו אל סל הקניות.

על המארז להיות מעוצב בקפידה בכל צידיו. המסר חייב להיות ברור ומיידי גם תוך כדי תנועה לאורך המדפים.

המארז אמור לתרום להחלטת הקניה ולשקף את אופי המוצר שבתוכו: קוסמטי, רפואי, מגרה, טכנולוגי, יוקרתי, מרענן, בריאותי, טבעי וכדומה.