ארועים

בעוד שהעיצוב לנקודות מכירה מתייחס לפריטים המוצגים בדרך כלל על מדף או באזורים מצומצמים,

הרי שבעיצוב פריטים לארוע מדובר בדרך כלל בחלל גדול, קניון, אולמי תערוכות, חוף ים וכדומה.

בשונה מנקודות המכירה, עיצוב פריטים לארוע עוסק פחות בפרטים ויותר בנראות הכללית.

העיצוב חייב להראות ממרחק ולשדר את ערכי המותג באופן מיידי.

הסטודיו מתמחה בעיצוב גרפי ומיתוג של מאפייני תדמית הכוללים: עיצוב סמלים, לוגו, כרזות, קטלוגים, מודעות פרסום, שלטי חוצות, נקודות מכירה, אתרים ודפי נחיתה.

הלקוחות שלנו אודות הסטודיו צור קשר
facebook google plus